Fizetési és szállítási feltételek
Rendelés feladása:
Érvényes rendelést feladni csak az internetes áruházban – regisztrációt követően – lehetséges melyet e-mailben visszaigazolunk. A rendelést utánvétes fizetéssel tudod kiegyenlíteni.
Megrendelési adatok módosítása:
A megrendeléskor megadott szállítási és számlázási adatok módosítására a feladás után a rendelés ’Feldolgozás folyamatban’ állapotában van lehetőség.
A későbbiekben a szállítási adatok egyeztetése a futárszolgálattal közvetlenül lehetséges a szállítás megkezdésekor, miután az erről szóló értesítést a futárszolgálat megküldte.
Ingyenes személyes átvétel
Amennyiben a sárospataki, vagy dabasi személyes átvételi lehetőségünk mellett döntesz, az általad megvásárolt terméket ingyenes átveheted.
Személyes átvételi pontok:
3950 Sárospatak, Dorkói út 1 (Berta Gumiszerviz)
2370 Dabas Iskola utca 5 OBO Aréna.
Megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a megvásárolni kívánt termékért csak ügyfélszolgálatunk telefonon történt visszaigazolása után induljanak el.
Szállítás, szállítási díj
A Weboldalon vásárolt termékeket a Magyarország egész területére kiszállítjuk a megrendelés feladásakor megadott címre. A szállítást a GLS vagy a Magyar Posta futárszolgálata teljesíti. A kézbesítés munkaidőben történik, ezért fontos, hogy olyan átvételi címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy.
Szállítási díjak:
- tömlő védőszalag: 1900.- br/db.,
- Személy, Kisteher, terepjáró : 1690.- br/db.,
- mezőgazdasági, ipari és teherabroncsok 126 Ft/Kg
A kézbesítés várható ideje a rendelés feldásától számítva 2-3 munkanapon belül. A megrendelésed állapotáról folyamatosan tájékoztatást kaphatsz a ’Saját fiók’ menüpont ’Rendeléseim’ fül alatt.
Futárszolgálat
Csomagjainkat a GLS és a Magyar Posta kézbesíti. Sikeres vásárlás után a futárszolgálati partnerünk direktben keresi meg Önt a megadott elérhetőségek egyikén, és Ők tájákoztatják Önökek a kiszállítás pontos dátumáról.
Sikertelen szállítási próbálkozás esetén a futár értesítést hagy az elérhetőségével. Kérünk, minél előbb vedd fel a kapcsolatot a futárral, vagy a futárszolgálat ügyfélszolgálatával.
Sorozatosan sikertelen kiszállítási próbálkozásnál az Általános Szerződési Feltételekben rögzítettek szerint járunk el.
A megrendelt termékek postai kézbesítése, vagy személyes átvétele nem lehetséges.
Reklamáció, visszavásárlás
Az átvett csomag tartalmát mielőbb ellenőrizd le. Amennyiben eltérést/sérülést tapasztalsz, mihamarabb jelezd ügyfélszolgálatunkon.
Amennyiben meggondoltad magad, az átvételt követően lehetőség van a termék(ek) visszavásárlására. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) kormányrendelet rendelkezik. Melynek értelmében az átvételtől számított 15 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől. Elállási jogodat visszavásárlási nyilatkozat kitöltésével és ügyfélszolgálatunkra történő elküldésével tudod jelezni. Kérünk, előzetesen olvasd át az Általános Szerződési Feltételeink ide vonatkozó részét.
A visszaküldéssel kapcsolatos fontos szabályok:
· a termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.
· utánvétes postai küldeményeket nem tudunk fogadni. A vételár visszatérítése minden esetben utólag történik.
· csak sértetlen, eredeti állapotban/csomagolású termékeket tudunk visszavásárolni, ezért ne távolítsd el róla a címkéket, ne dobd ki a csomagolást.
Amennyiben az elállás mellett döntesz, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A vételár visszautalása – a törvényi feltételeknek megfelelően – a termék visszaérkezésétől számított 30 napon belül megtörténik.
Kapcsolat, ügyfélszolgálat
Amennyiben további kérdésed lenne, ügyfélszolgálatunk készséggel áll a rendelkezésedre az akciosgumi@akciosgumi.hu elektronikus levélcímen, ill. a +36 70 388 2371 telefonszámon.